24 Mayıs 2010 Pazartesi

Mahonun Çiftliği

2009 Sonbaharında Çanakkale'nin bence en güzel ilçesi olan Bayramiç' in Kazdağı eteklerindeki köylerinden Bayramiç barajının alt doğu ucuna yakın Mollahasanlar köyünde 5 Adet yanyana tapudan oluşan 13.800 m2 lik bir üzüm bağı aldım.

Amacım temiz havada biraz yürümek hareket ile kas kullanımını artırmak suni gübre ve gereksiz ilaç kullanımını engelleyerek sağlıklı besinler üretip kendime ve çevreme onları yedirmek, ayrıca bolca hayvan çeşidi görüp onları tanımak beraber yaşamayı öğrenmekti.

Bu kararı verdiğimde tek başıma çok zorlanacağımı düşündüğüm için sevgili dostum Mahmut Karagöceki kendime yoldaş edindim. Aşağı yukarı aynı amaçlara sahip olduğumuz için yoldaşlığımız daha kolay yol buldu.

Şimdilik çalışmalarımız sürüyor. Umuyorum kısa sürede Mahmut ve Muhammet olarak Maho Çiftliğini yaşanır hale getireceğiz.

Bizi Takip edin anacığım. Az Sonraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

1 yorum:

  1. Aslan kardeşim benim.
    Bugün güzel 19 mayıs sabahı keşfettim bu çekmeceni. Ben de hemen bir parça atayım dedim içeri. Yolun açık , bahtın şen olsun! Sağlıklı ve uzun ömürlü ol! Ama hatırnaz da ol! E mi ?
    Sevgilerimle
    Özden SARITAŞ

    YanıtlaSil